Veelgestelde vragen
Bestellingen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is makkelijker dan je zou denken. Eerst ga je naar het item dat je graag wilt bestellen. Als je dit opent zie afhankelijk van het item dat je een aantal zaken moeten invullen of aanduiden. Na dit te hebben gedaan klik je op winkelwagen en staat het item op jou te wachten in de winkelwagen.
In de winkelwagen volg je dan nog de gevraagde stappen en voer je de betaling uit. Nadat je bestelling is geplaatst en betaald ontvang je een bevestigingsmail.
Wanneer ontvang ik een voorontwerp?
We proberen in de mate van het mogelijke binnen de 3 werkdagen een voorontwerp te maken.
Is mijn bestelling goed ontvangen?
Als je een bestelling plaatst ontvang je een bevestigingsmail. Kijk ook zeker in je spam als je ze niet meteen terugvindt. Kan je jouw bevestiging toch niet terugvinden, neem dan contact met ons op. Wij kijken het met plezier na!
Op welke manieren kan ik betalen?
Het is enkel en alleen mogelijk om online te betalen. Volgende betalingsmogelijkheden zijn er: Maestro, Mastercard, Bancontact, Visa, PayPal, Apple Pay en Google Pay.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Neem contact met ons op via het contactformulier en beschrijf duidelijk wat het probleem is. We proberen je zo snel mogelijk te helpen!
Verzenden en retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
Volgende verzendkosten zijn van toepassing:
- België: €5
- Nederland: €9
- Andere EU landen: €12.5
Hoelang duurt het voor mijn bestelling wordt verzonden?
We streven ernaar om je bestelling binnen de 5 dagen te verzenden. Hierna duurt het nog enkele dagen voor het pakje bij jou wordt geleverd.
Kan ik een bestelling retourneren?
Indien je jouw bestelling wil retourneren met een gegronde reden kan je met ons contact opnemen.
Persoonlijke wanddecoratie daarentegen kan niet worden geretourneerd.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan! Tijdens het uitchecken krijg je ook de keuze om jouw bestelling op te halen.